În perioada săptămânilor aferente sărbătorilor de iarnă, respectiv, perioada 20
decembrie 2021 – 07 ianuarie 2022, compartimentele Tribunalului Arad şi
Judecătoriei Arad care desfăşoară activităţi cu publicul, respectiv, Registratura şi
Arhiva vor avea program cu publicul, de luni până vineri, între orele 08:30 – 10:30.
În aceeaşi perioadă, 20 decembrie 2021 – 07 ianuarie 2022, preluarea actelor
pentru aplicarea apostilei se va efectua de luni până vineri, la camera 38, parter,
în intervalul orar 09:00 – 10:00, iar eliberarea actelor apostilate se va efectua de luni
până vineri la ora 13:00.
Reamintim că, programul cu publicul în cadrul Biroului de informare şi
relaţii publice este suspendat, urmând ca sesizările, cererile sau memoriile să fie
transmise prin mijloace de comunicare alternative permise de lege, e-mail:
tr-arad@just.ro , fax: 0257/251700, respectiv prin poştă, persoanele interesate pot
solicita informaţii şi telefonic, apelând numerele de telefon: 0374/491086 – pentru
Tribunalul Arad şi 0374/491087 – pentru Judecătoria Arad.
Cu deosebită consideraţie,
Purtătorul de cuvânt al Tribunalului Arad
Vicepreşedinte Virgiliu Flavius Bradin