Finalizarea recepției la FAȚADA TRIBUNALULUI

BIROUL DE INFORMARE ŞI RELAŢII PUBLICE

31 mai 2024

COMUNICAT  DE  PRESĂ

           Biroul de informare şi relaţii publice din cadrul Tribunalului Arad este abilitat să aducă la cunoştinţa opiniei publice următoarele:

În data de 28 mai 2024 s-a finalizat recepţia  la terminarea lucrării de investiţie ,,Reparaţii capitale faţadă Tribunalul Arad şi iluminat arhitectural”.

Această lucrare de investiţie era necesară având în vedere acţiunea intemperiilor la care a fost supusă faţada clădirii, precum şi perioada mare de timp de la ultima renovare. De aceea, faţada exterioară a clădirii în care funcţionează Tribunalul Arad a necesitat lucrări de reparaţii si zugrăveli întrucât era deteriorată în mare parte, ornamentele care sunt amplasate la înălţime au prezentat un risc ridicat de desprindere putând afecta siguranţa trecătorilor şi a autoturismelor parcate în zona Tribunalului Arad.

Totodată, iluminatul arhitectural era necesar pentru a pune în valoare elementele ornamentale care împodobesc Palatul de Justiţie Arad, acesta fiind  o clădire emblematică pentru Municipiul  Arad, monument istoric situat în zona centrală a municipiului.

În acest sens, în data de 21.01.2022 Tribunalul Arad a întocmit Nota conceptuală şi Tema de proiectare pentru investiţia ,,Reparaţii capitale faţadă Tribunalul Arad şi iluminat architectural”, iar în data de 04.02.2022 a fost aprobată investiţia în Consiliul    Tehnico – Economic al Ministerului Justiţiei.  

În urma întocmirii documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţie, în data de 19.04.2022  aceasta a fost aprobată în Consiliul Tehnico – Economic al Ministerului Justiţiei, în valoare de 3.030.000 lei.

În data de 02.05.2022 Tribunalul Arad a demarat procedura de achiziţii simplificată pe platforma SICAP, cu termen de depunere ofertă la data de 23.05.2022, procedură la care nu s-a înscris niciun ofertant.

Procedura de achiziţii simplificată pe platforma SICAP s-a reluat în data de 09.06.2022,  cu termen de depunere ofertă la data de 04.07.2022. 

De data aceasta au fost depuse 2 oferte, fiind declarată câştigătoare şi conformă cu solicitările Tribunalului Arad, oferta depusă de S.C. AMAHOUSE S.R.L. – ofertant lider şi S.C. ARTNOVA S.R.L.- ofertant asociat.

În data de 22.07.2022 a fost încheiat contractul nr. 3724 între Tribunalul Arad şi S.C. AMAHOUSE S.R.L. – ofertant lider şi S.C. ARTNOVA S.R.L. – ofertant asociat – proiectare şi execuţie, în valoare de 2.623.842,46 lei cu TVA inclus.  

În data de 08.08.2022 a fost încheiat contractul nr. 4064 privind dirigenţia de şantier, în valoare de 34.557,59 lei TVA inclus.

           Datorită finanţării în etape, investiţia s-a desfasurat pe o perioadă de 3 ani.

Valoarea totală a investiţiei ,,Reparaţii capitale faţadă Tribunalul Arad şi iluminat arhitectural,,  este de 3.001.431, 22 lei formată din : 

Contract execuţie lucrare: 2.890.062,18 lei;

Contract dirigenţie şantier: 34.557,59 lei;

Contract documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţie: 51.170 lei;

Alte cheltuieli (avize, taxe ISC, taxe casa constructorilor): 25.641,45 lei.

Galerie foto: https://drive.google.com/drive/folders/17F-0Cgepo6l5FEIPlGb58JyI-b1sDHAA?usp=sharing

                                                     Cu deosebită consideraţie,

                                        Purtătorul de cuvânt al Tribunalului Arad

                                                  Preşedinte Virgiliu Flavius Bradin