Pentru vânzătorii de pepeni: termenul de preluare a cererilor, prelungit!

Primăria Municipiului Arad anunță prelungirea perioadei de depunere a cererilor
pentru obținerea acordului de ocupare a domeniului public în vederea desfășurării activității
de comerț ambulant cu pepeni.
Astfel cei interesați trebuie să știe că cererile, împreună cu documentația, se depun
direct/personal de către solicitant sau prin împuternicit, în condițiile legii
(procură/împuternicire notarială), la Primăria Municipiului Arad, Serviciul Relaţii cu Publicul
şi Asociaţii de Proprietari (camera 5 din Palatul Cenad) sau on-line, la oricare dintre adesele
de e-mail: registratura@primariaarad.ro sau pma@primariaarad.ro în perioada 14.06-15.07.

  1.  
    Amplasamentele pentru desfășurarea activității de comerț ambulant cu pepeni pe
    domeniul public al municipiului sunt următoarele:
  2. Cartier Grădişte – Piaţa Carpaţi – str. I.B. Deleanu intersecția cu str. Z. Moricz
  3. Cartier Grădişte – str. Petru Rares nr. 22, aleea dintre Biserica Ortodoxă și Gradința nr.
    10
  4. Cartier Bujac – str. Independenței (tronson între str. Leului și str. Năsăud)
  5. Cartier Gai, lângă Biserica Ortodoxă Sîrbă (str. Dunării)
  6. Cartierul Aradul Nou – Calea Timișorii (zona fostului magazin ”Lanțul”, actual
    ”Sanex”)
  7. Cartier Alfa – intersectia dintre str. Barbu Lautaru si str. Aurel Suciu, nr. 39, Bl. 35
  8. Cartier Confectii – intersectia dintre str. Liviu Rebreanu si str. Prof. Dr. Aurel
    Ardelean (platforma betonata)
  9. P-ţa U.T.A. – între magazinul”Profi” si biserică (pe partea dinspre biserică)
  10. Cartier Micălaca – b-dul N. Titulescu intersecția cu str. V. Lucaciu (între zona verde
    și stâlpii metalici din colțul”Digi RCS-RDS”).
    Comerţul ambulant cu pepeni se desfăşoară în perioada 20.06-30.09.2024, dar nu
    înainte de achitarea taxei pentru ocuparea domeniului public la Direcţia Venituri din cadrul
    Primăriei Municipiului Arad.
    Documentaţia pentru obţinerea acordului va cuprinde:
  • cererea tip pentru obţinerea acordului de ocuparea domeniului public, care se găseşte pe site-
    ul Primăriei Municipiului Arad, http://www.primariaarad.ro/ şi la Serviciul Relaţii cu Publicul şi Asociaţii de Proprietari (camera 5 din Palatul Cenad) din cadrul Primăriei Municipiului Arad;
  • copie buletin de identitate sau carte de identitate;
  • copie Atestat de producător (vizat la zi, fiind autorizat în vederea cultivării pepenilor);
  • acte firmă (copie certificat de înregistrare+certificat constatator, emise de Oficiul Registrului
    Comerțului), conform Legii nr. 265/2022 privind registrul comerțului și pentru modificarea și
    completarea altor acte normative cu incidență asupra înregistrării în registrul comerțului cu
    modificările ulterioare;
  • procură/împuternicire notarială – în cazul în care solicitantul este diferit de persoana care
    depune cererea. 
     Condiţiile de desfăşurare a comerţului ambulant cu pepeni, sunt următoarele:
  • marfa va fi expusă doar în perimetrul locaţiei stabilite;
      – comercializarea pepenilor se va realiza direct din mijlocul de transport (care trebuie să aibă
    număr de înmatriculare);
  • este permisă doar comercializarea cu pepeni;
  • activitatea desfăşurată nu va afecta circulaţia pietonală și auto şi nici activitatea specifică
    zonei (circulația pe pistele de biciclete etc.);
  • se va respecta curăţenia domeniului public afectat;
  • se va deține la locul de vânzare acordul pentru desfășurarea comerțului stradal, eliberat de
    Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente din cadrul Primăriei Municipiului Arad,
    dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public – în original, documentul de identitate
    al vânzătorului, care să coincidă cu identitatea persoanei menționate în acordul solicitat.
      În cazul constatării nerespectării condițiilor stabilite, acordul se consideră retras de
    drept.

COMUNICAT PMA