Foto: NewsFlux
Primăria Municipiului Arad a stabilit amplasamentele pentru desfășurarea activității de comerț ambulant cu pepeni pe domeniul public al municipiului. Fiecărui amplasament îi sunt alocați câte 3,00 mp. Locațiile sunt următoarele:
- Cartier Grădiște – Piața Carpați – str. I.B. Deleanu intersecția cu str. Z Moricz – 4 locuri
- Cartier Bujac – Str. Independenței (tronson între str. Leului și str. Năsăud) – 3 locuri
- Cartier Gai – lângă Biserica Ortodoxă Sârbă (str. Dunării)– 3 locuri
- Cartierul Aradul Nou – Calea Timișorii (zona fostului magazin “Lanțul”, actual “Sanex”) – 2 locuri
Comercializarea pepenilor se va face direct din mijlocul de transport. Locurile de vânzare se atribuie în limita stabilită conform celor de mai sus, urmând a se emite acordul de ocupare a domeniului public pentru activități comerciale.
Documentaţia pentru obţinerea acordului va cuprinde:
-cererea tip pentru obţinerea acordului de ocuparea domeniului public, care se găseşte pe site-ul Primăriei Municipiului Arad, http://www.primariaarad.ro/ şi la Serviciul Relaţii cu Publicul şi Asociaţii de Proprietari (camera 5 din Palatul Cenad) din cadrul Primăriei Municipiului Arad;
-copie buletin de identitate sau carte de identitate;
-copie Atestat de producător (vizat la zi, fiind autorizat în vederea cultivării pepenilor);
-acte firmă (copie certificat de înregistrare+certificat constatator, emise de Oficiul Registrului Comerțului), conform Legii nr. 265/2022 privind registrul comerțului și pentru modificarea și completarea altor acte normative cu incidență asupra înregistrării în registrul comerțului cu modificările ulterioare;
-procură/împuternicire notarială – în cazul în care solicitantul este diferit de persoana care depune cererea.
Cererile, împreună cu documentația se depun direct/personal de către solicitant sau prin împuternicit, în condițiile legii (procură/împuternicire notarială), la Primăria Municipiului Arad, Serviciul Relaţii cu Publicul şi Asociaţii de Proprietari (camera 5 din Palatul Cenad) sau on-line, la adresa de e-mail: registratura@primariaarad.ro, în perioada 03.07-14.07.2023.
Comerţul ambulant cu pepeni se desfăşoară în perioada 15.07 – 30.09.2023, dar nu înainte de achitarea taxei pentru ocuparea domeniului public la Direcţia Venituri din cadrul Primăriei Municipiului Arad.
Condiţiile de desfăşurare a comerţului ambulant cu pepeni, sunt următoarele:
-marfa va fi expusă doar în perimetrul locaţiei stabilite;
-comercializarea pepenilor se va realiza direct din mijlocul de transport (care trebuie să aibă număr de înmatriculare);
-este permisă doar comercializarea cu pepeni;
-activitatea desfăşurată nu va afecta circulaţia pietonală și auto şi nici activitatea specifică zonei (circulația pe pistele de biciclete etc.);
-se va respecta curăţenia domeniului public afectat;
-se va deține la locul de vânzare acordul pentru desfășurarea comerțului stradal, eliberat de Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente din cadrul Primăriei Municipiului Arad, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public – în original, documentul de identitate al vânzătorului, care să coincidă cu identitatea persoanei menționate în acordul solicitat.
În cazul constatării nerespectării condițiilor stabilite, acordul se consideră retras de drept.
lastradatv.ro vă oferă integral comunicatul transmis de Primăria Arad. lastradatv.ro nu îşi asumă în niciun fel răspunderea pentru conţinutul comunicatelor, oferind numai suportul tehnic pentru publicarea acestora.