Expansiunea Carrefour prin Bringo continuă în 2022. Serviciul de livrare în 30 de minute ajunge în Arad, Bacău și Craiova

Foto: Carrefour

București, 27 ianuarie 2022 – La nici jumătate de an de la lansarea serviciului de livrare rapidă, în doar
30 de minute, Carrefour România și Bringo continuă să-l extindă în ritm susținut, ajungând să acopere
nouă orașe. Astfel, harta livrării rapide Carrefour prin Bringo cuprinde de astăzi și Arad, Bacău și
Craiova, care se adaugă valurilor anterioare de expansiune a serviciului în București, Iași, Cluj,
Timișoara, Brașov și Constanța. Clienții din aceste localități au posibilitatea de a comanda produsele
preferate prin aplicația Bringo de la magazinele Carrefour Market și Express din proximitatea lor.
Acesta este cel de-al patrulea val de expansiune, ridicând la 48 numărul total de magazine în format
Carrefour Market și Express care susțin serviciul de livrare rapidă în aceste nouă orașe. În cazul noilor
localități, serviciul se bazează deocamdată exclusiv pe magazine Express: în Arad, serviciul de livrare
rapidă este disponibil în proximitatea magazinului din Piața Avram Iancu, nr. 18, în timp ce în Craiova – în
vecinătatea magazinului din Str. Nicolae Iorga, nr. 122-124, bl. A44-A45. Nu în ultimul rând, în Bacău,
serviciul se bazează pe două magazine Express, din Str. Dumbravei nr. 4, bl 4., respectiv Str. Prieteniei nr.

  1. Cei doi parteneri vizează extinderea serviciului în toate cele trei orașe, astfel încât clienții să poată
    comanda din orice cartier, în regim rapid, produsele preferate de la Carrefour prin platforma Bringo.
    Clienții au acces la peste 90% din sortimentul magazinului din proximitate prin intermediul livrării
    rapide, de 30 de minute, și beneficiază de același preț al produselor ca cel din magazinele fizice,
    întrucât platforma Bringo nu practică adaos comercial.
    „Serviciul de livrare rapidă este un pilon important în parteneriatul nostru cu Bringo și un rezultat al
    obiectivului nostru comun de a dezvolta serviciile în zona de comerț online alimentar. Clientul de astăzi
    dorește în online o reflexie a ceea ce are deja la dispoziție în offline prin magazinele noastre multiformat,
    iar serviciul de livrare rapidă îi pune la dispoziție proximitatea, viteza și alegerile sănătoase la doar
    câteva click-uri distanță. Prin urmare, suntem încrezători că locuitorii din Craiova, Arad și Bacău vor
    apela cu încredere la magazinele Express incluse în program pentru cumpărături esențiale, cât mai rapid.
    Ca exemplu, în acest fel, fructe sau legume proaspete pot ajunge în cel mai scurt timp din seră pe raftul
    magazinelor Carrefour și de acolo direct pe mesele cumpărătorilor”, a declarat Gabriela Stănică, Chief
    Information, Data Officer și Director E-commerce, Carrefour România.
    Clienții pot comanda prin aplicația Bringo produse de la magazinele de proximitate cu livrare în doar 30
    de minute, în schimbul unui cost redus de doar 9.99 lei per comandă. Această opțiune se adaugă celei
    standard, de la supermarketurile Carrefour din cele trei orașe, cu livrare în 90 de minute și contra unui
    cost de 19,99 lei pentru fiecare comandă: în Arad – de la magazinele din Str. Tunarilor, nr 1A, Str. Ştefan
    cel Mare nr. 54 și Str. Revoluţiei nr. 39-43; în Bacău – Str. Republicii nr. 74 și Str. Mioriței nr. 27; iar în
    Craiova – magazinele Carrefour Market din Str. Calea București nr. 40-42-44, bl. P3, P4, P5, Bd. Olteniei,
    nr. 1E și din Str. Tabaci, nr. 2 – Piața 1 Mai.

„Am observat o creștere substanțială a comenzilor prin intermediul platformei Bringo în 2021 față de
anul precedent, ceea ce ne demonstrează potențialul comerțului online alimentar și ne motivează să
facem serviciul de livrare rapidă disponibil în cât mai multe orașe din țară. Ne dorim ca acest serviciu să
acopere toate orașele mari din România până în vară”, a adăugat Ioana Ilie Dobre, Director General
Bringo.
Prin intermediul aplicației Bringo, disponibilă gratuit în App Store și Google Play, cumpărătorii pot alege
produse din Carrefour fără adaos comercial. Carrefour România este cel mai mare partener al Bringo,
punând la dispoziția clienților game de la 3.000 la 50.000 de produse și activând în aplicație cu toate
magazinele de tip hipermarket și supermarket sau express. Cumpărăturile sunt făcute de un personal
shopper care comunică în timp real cu clientul, experiența cumpărăturilor de la distanță fiind
semnificativ îmbunătățită.


Despre Carrefour
Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 360 de
magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau
prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în
Google Play și App Store.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în
societate, în ansamblul ei: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul
Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. În plus,
Carrefour a susținut atât financiar cât și prin transfer de expertiză, înființarea Fundației pentru Dezvoltarea Agriculturii, organism
independent care își propune să contribuie la o schimbare sistemică a sectorului legumicol din România. Totodată, a lansat
programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de
shopping, și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și
oferte personalizate.
Ducând mai departe grija pentru comunitate și mediul înconjurător, Carrefour România derulează Punem Preț pe Plastic, un
program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit
responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. De asemenea, compania a introdus pungile biodegradabile și compostabile alături
de o gamă extinsă de produse biodegradabile, realizează programe de colectare selectivă și derulează inițiative de încurajare a
bunelor obiceiuri. Acestor inițiative li se adaugă contribuția de peste un deceniu la Banca de Alimente – Crucea Roșie și suportul
pentru multe alte programe prin care susține comunitățile vulnerabile și reduce risipa alimentară.

Comunicat remis de GRAFFITI PR