Serviciul de distribuire a facturilor de apă/canal – externalizat pentru Municipiul Arad și câteva localități

Compania de Apă Arad anunță că începând cu facturile de apă si de canalizare emise în luna noiembrie, distribuirea se va face la domiciliul clienților de către o firmă specializată. Serviciul a fost externalizat pentru Municipiul Arad și următoarele localități: Vladimirescu, Mândruloc, Cicir, Horia, Livada, Sânleani, Zimandul Nou, Zimand Cuz, Andrei Șaguna, Zăbrani, Neudorf, Aluniș, Frumușeni, Fântânele, Șagu, Cruceni, Vinga, Mănăștur, Mailat, Iratoș, Variașu Mare, Variașu Mic. Dacă apar situații în care consumatorii nu primesc facturile, aceștia sunt rugați să sesizeze telefonic Compania de Apă Arad la numărul 0257/270843 – Biroul Abonați sau prin email: info.factura@caarad.ro. Plata facturilor se poate face la punctele de încasare Paypoint si Un-doi Centru de plăți, la casieriile Companiei, online – pe pagina de internet www.caarad.ro accesând link-ul către pagina de plată – PLATA DIRECTA FACTURA , prin plată directă prin aplicație bancară- la BCR, Banca Transilvania si Reiffeisen sau la aparatele multifucționale BCR.  

(www.lastradatv.ro vă oferă comunicatul transmis de Compania de Apă Arad. www.lastradatv.ro nu îşi asumă în niciun fel răspunderea pentru conţinutul comunicatelor, oferind numai suportul tehnic pentru publicarea acestora.)