Poveste din call centerul Bazei Navale Pontica

Operator call center: “Au fost oameni care ne-au spus că am fost îngerii lor păzitori!”

“Bună ziua! Call center vaccinare, cu ce vă putem ajuta?”. Așa începe fiecare tură a maistrului militar clasa a III-a, Valentin Pârlea, operator la call center-ul din incinta Bazei Logistice Navale “Pontica”. Din 4 februarie a fost detașat de la Centrul Național de Instruire pentru Apărare Antiaeriană “General de brigadă Ion Bungescu” ca să ajute populația să se programeze la vaccinare.

Spune că au fost zile în care abia a reușit să se ridice de pe scaun câteva minute. După ce termina un apel, îl prelua imediat pe celălalt.

„Îmi aduc aminte că într-una dintre zile au fost introduse pe platformă câteva mii de locuri pentru vaccinare. În aproximativ trei ore, toate au fost epuizate, programările făcându-se atât online, cât și prin intermediul call center-ului”, afirmă Valentin Pârlea.

Ca să poți face față unei zile încărcate îți trebuie multă stăpânire de sine, trebuie să îi vorbești fiecărui om calm și respectuos, indiferent de cum ți se adresează și de tonul folosit în exprimare și mai ales trebuie să îi explici fiecăruia, pe înțelesul lui, de ce nu sunt locuri disponibile, când vin dozele, ce tipuri de vaccin sunt disponibile, când este eligibil pentru vaccinare și așa mai departe, ne explică maistrul militar.

“Te încarcă emoțional aproape fiecare apel în parte. Mulți dintre cei care apelează la noi au sunat și de 10 ori pe zi, în speranța că vor prinde un loc liber. În general sunt oameni care au vârste înaintate și care nu știu să folosească un computer, ca să poată încerca și varianta platformei #RoVaccinare . Nu de puține ori s-a întâmplat să ne implore în lacrimi să îi ajutăm. Nici pentru noi nu este usor să le spunem uneori că nu sunt locuri disponibile, dar îi încurajăm să mai încerce atunci când pot să o facă. Mă bucur cel mai mult atunci când le dau răspunsuri pozitive oamenilor pentru că și reacțiile lor sunt pe măsură: au fost situații în care ne-au spus că am fost îngerii lor păzitori”, afirmă militarul.

Un apel la care răspunde camaradul nostru variază între 2 și 10 minute și numărul lor poate ajunge chiar și la 140 pe zi.

Maistrul militar clasa a III-a Valentin Pârlea este angajat al Centrului Național de Instruire pentru Apărare Antiaeriană ca specialist al Biroului Evaluare, are 31 de ani, este căsătorit și are un copil.

Sursa text/foto: Anca Medrea, Carmen Melnic/Baza Logistică Navală

ROVACCINARE #mapn #CNIApAA #CapuMidia #ArmataRomâniei